🚛 PREVERI PONUDBO Z BREZPLAČNO DOSTAVO 🚛
0 Košarica
Dodano v košarico
    V košarici je toliko izdelkov:
    Imaš 1 izdelek v košarici
      Skupaj

      1. Osnovni podatki o družbi Ergoles, d.o.o., Ljubljana

      Poslovni naslov:

      ERGOLES, d.o.o., Ljubljana

      Tbilisijska ulica 57 
      1000 Ljubljana
      Slovenija

      Družba ERGOLES, d.o.o., Ljubljana je vpisana v Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani pod vložno številko 11340600 in z osnovnim kapitalom 90.000,00 EUR.

      Družba ERGOLES, d.o.o., Ljubljana je davčni zavezanec za DDV. 

      ID št. za DDV: SI 97754510

      Matična številka: 5522447000

      IBAN:  SI56 6100 0000 8995 157 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.)

      IBAN:  SI56 0400 1004 7933 412 (NOVA KBM d.d.)

      (v nadaljevanju: Ergoles ali prodajalec)

       

      2. Sklenitev pogodbe

      Ti Splošni pogoji predstavljajo pogodbene določbe med Ergolesom in vsakim posameznim potrošnikom oziroma kupcem, ki blago naroča preko spletne strani www.ergoles.si ter so v vsakokrat veljavni različici dosegljivi na spletni strani www.ergoles.si/pages/splosni-pogoji-poslovanja. Ergoles deluje v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, predvsem pa v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), s priporočili GZS, Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

      Potrošnik na spletni strani izbere izdelek in po določitvi modela/barve stole in izbrani količini klikne »dodaj v košarico« ali »kupite zdaj«. Ko izbere vse izdelke, s klikom na polje »zaključek nakupa« izjavi, da je obveščen o vsebini teh Splošnih pogojev in sprejema njihove določbe. Vse navedene cene vsebujejo DDV.

      Predno kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v Košarici, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi. Prav tako se mu na mestu, kjer vpisuje svoje podatke za dostavo, na desni strani zopet prikažejo vsi izdelki, katere je izbral. Če naročila ne želi oddati, lahko spletno stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

      Po vnosu vseh zahtevanih podatkov ali prijavi z že obstoječim računom je potrošnik napoten na možnosti dostave s klikom na gumb »naprej na dostavo«. Po izbiri načina dostave in po izvedbi naročila, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo, v katerem bo obveščen, da je bilo njegovo naročilo uspešno ustvarjeno. To elektronsko sporočilo predstavlja potrditev, da so izpolnjeni vsi predpogoji za nadaljnjo obdelavo naročila s strani Ergolesa in njegovih dobaviteljev. Elektronsko sporočilo bo vsebovalo povezavo do teh Splošnih pogojev. Ergoles svetuje, da si potrošnik prebere in shrani kopijo teh Splošnih pogojev. Ko Ergoles pripravi pošiljko in jo pošlje po kurirju ali je dosegljiva na prevzemnem mestu, bo potrošnik prejel elektronsko sporočilo, s katerim se ga bo obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno in prevzeto s strani kurirske službe ali dosegljivo na prevzemnem mestu.

      Pogodba traja, dokler niso izpolnjene pravice in obveznosti pogodbenih strank po pogodbi. Blago lahko naročajo samo polnoletne osebe. Ergoles si bo razumno prizadeval, da bo blago, prikazano na spletni strani, na voljo na zalogi v zadostnih količinah. Pri artiklih, kjer je navedeno, da so ti na zalogi, pomeni, da so na zalogi pri Ergolesu. V primeru, da piše, da so artikli na zalogi pri dobavitelju, to pomeni, da so na voljo pri dobavitelju, zaradi česar lahko pride do odstopanja med podatkom na spletni strani in dejanskim stanjem zalog pri dobavitelju. Ne glede na zgoraj navedeno, Ergoles potrošniku ne odgovarja, če določenega izdelka ob določenem času ni na zalogi.

       

      3. Plačilo in dostava

      Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

      • Plačilo po predračunu 
        po oddaji naročila vam bomo poslali predračun, ki ga lahko poravnate prek spletne banke ali kot položnico na banki ali pošti.

      • Plačilo preko PayPal
        ob oddaji naročila lahko plačate z vašim PayPal računom.

      • Plačilo s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali American Express
        ob oddaji naročila lahko preko storitve Mollie plačate z uporabo kreditni kartic (Mastercard, Visa, American,...).

      • Leanpay (obročni nakup)

      Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati. Z oddajo naročila se kupec strinja, da se mu izda elektronski račun, ki vsebuje vse predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost.

      Naročene izdelke dostavljamo na sledeče načine:

      • Pošta Slovenije 
        za dostavo po Sloveniji uporabljamo storitve Pošte Slovenije. 

      • Osebni prevzem v salonu Ergoles
        naročeno blago lahko prevzamete (ob predhodnem obvestilu o pripravljenosti) v naši proizvodnji na Koprski ulici 56 v Ljubljani. 

      • Lastna dostava
        za dostavo v Ljubljani in večja naročila uporabljamo lastno dostavo.

      Strošek dostave ni vključen v ceno izdelka in se obračuna posebej.

      Povezava: Cenik pošiljanja

      Čas odpošiljanja:

      • V kolikor je artikel na zalogi, odpošljemo v 1-3 dneh.

      • Pri izdelavi po naročilu je dobavni rok od 10 - 14 dni.

      • V kolikor je dobavni rok daljši bo kupec obveščen.

      V naši spletni trgovini lahko državljani republike Slovenije kot drugih držav EU naročajo naše izdelke, ki jih ponujamo, vendar pa imamo omejitev glede dostave, saj je le-ta omejena na državo Slovenijo, saj v druge države EU naših izdelkov ne pošiljamo.

       

      4. Poškodbe pri dostavi blaga

      Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavno službo, prek katere je blago prejel in narediti prijavo pri dotični dostavni službi ter o tem obvestiti tudi prodajalca (prodaja@ergoles.si).

      Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e.

      Vračilo blaga: https://www.ergoles.si/pages/vracilo-blaga

       

      5. Vračilo blaga

      Kupec ima pravico do vračila blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev v roku štirinajst (14) dni od datuma prevzema blaga. Pred začetkom postopka vračila kupljenega blaga mora kupec pisno obvestiti prodajalca na elektronski naslov prodaja@ergoles.si.

      Ob vrnitvi blaga mora biti obvezno priložen tudi izpolnjen obrazec (OBRAZEC ZA VRAČILO/ZAMENJAVO  BLAGA) za vračilo blaga ter fotokopijo računa. Po vračilu se blago pregleda in oceni ali ustreza vsem kriterijem vračila izdelka. Nakazilo vrednosti kupljenega blaga (vključno s poštnino) se nakaže na račun kupca, iz katerega je bil nakup opravljen.

      Najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu in pregledu blaga bomo kupcu kupnino vrnili.

      Vrnjeno blago mora biti v prvotnem stanju – nepoškodovano, zapakirano v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe in obrabe, sicer kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

      Kupljeno blago, ki ga želite vrniti, pošljite na naslov:

      ERGOLES, d.o.o., Ljubljana

      Koprska ulica 56

      Si - 1000 Ljubljana

      Slovenija

      (Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!)

      Kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

       

      6. Garancija

      Garancija na vse stole velja 2 leti. Ergoles nudi možnost podaljšanja garancije na 3 ali 4 leta v skladu s temi Splošnimi pogoji.

      Brezplačno podaljšanje garancije na 3 leta

      Na določene modele stolov je možno podaljšati garancijo iz 2 na 3 leta, pod pogojem, da kupec izpolni Obrazec za podaljšanje garancije, poda mnenje (FB, Google ali na spletni strani pod artikel) in se prijavi na novice. Po oddanem mnenju in prijavi na novice prejme kupec mail s potrdilom. Rok za podaljšanje brezplačne garancije je 30 dni od datuma nakupa, ki je naveden na računu.


      Modeli stolov z možnostjo podaljšanja garancije:

      ObsessionEnjoyMarselusGenidiaDynamic XLDynamicDynamic EleganceDynamic EvolutionFusionSonicBaronBaron s podporoOrion MaxVisionTwiggyPureAirAliaStanleyAmbasadorComfort SinhronComfort MPDErgoflexPresidentDynamic AirDynamic MeshDynamic MotionDynamic ClassicSigma in klečalnik Ergonom.

      Plačljivo podaljšanje garancije na 4 leta

      S plačilom je možno na določene modele stolov podaljšati garancijo iz 2 na 4 leta. Plačljivo podaljšanje garancije je možno ob nakupu ali 30 dni od datuma nakupa, ki je naveden na računu.

      Za modele stolov: ObsessionEnjoyMarselusGenidiaDynamic XLDynamicDynamic EleganceDynamic EvolutionFusionSonicBaronBaron s podporoOrion MaxVisionTwiggyPureAirAliaStanleyAmbasadorComfort Sinhron

       Cena: 39,90 eur z DDV

      Za modele stolov: Dynamic AirDynamic Air MeshDynamic MotionDynamic ClassicSigma in klečalnik ErgonomBeta Multi in Orion.

      Cena: 29,90 eur z DDV

      OBRAZEC ZA IZPOLNITEV GARANCIJE (na 3 ali 4 leta) - Povezava

      Izključitve iz garancije

      Garancija ne krije poškodb, ki so nastale zaradi:

      • nepravilne ali malomarne rabe, vključno z zlorabo

      • nepooblaščenih posegov

      • mehanskih poškodb in preobremenitev

      • zunanjega udarca (padec ali udarec)

      • uporabe neoriginalnih delov

      • nepravilne montaže

      • redne obrabe (npr. vidne na blagu)

      • nerednega ali nepravilnega vzdrževanja

      • neupoštevanja navodil za uporabo

      • višje sile

      Garancija prav tako ne krije razstavljenih, delno razstavljenih ali z neoriginalnimi deli popravljeni stoli, ki so jih poskušale popraviti nepooblaščene osebe.

      Uveljavljanje garancije

      V primeru uveljavljanja podaljšane garancije mora kupec skupaj s stolom predložiti račun in potrdilo. Vse reklamacije in servisi se izvajajo v proizvodnih prostorih:

      Ergoles, d.o.o., Ljubljana, Koprska ulica 56, 1000 Ljubljana

      Tel.: 01 423 23 21
      Mail: info@ergoles.si

      www.ergoles.si


      7. Reklamacije

      V primeru reklamacije izdelka nas pisno obvestite na naslovu prodaja@ergoles.si.

      O postopka reševanja reklamacije vas bomo pisno obvestili najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu obvestila o reklamaciji. Če ni dogovorjeno drugače, se vse reklamacije opravljajo na sedežu naše proizvodnje Ergoles, d.o.o., Ljubljana, Koprska ulica 56, 1000 Ljubljana.

      V primeru drugih pritožb nas pisno obvestite na prodaja@ergoles.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času. 


      8. Odgovornost za skladnost blaga

      Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

      1.    ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
      2.    je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, Ergoles pa je s tem soglašal;
      3.    je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
      4.    je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
      (v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

      Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:
      1.    ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
      2.    biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je Ergoles dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
      3.    biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
      4.    biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če Ergoles dokaže, da:
      –    za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
      –    je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali
      –    javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
      (v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

      Ergoles ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je Ergoles potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

      Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren Ergoles, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil Ergoles, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

      Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.    

      Ergoles odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

      Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko Ergoles in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti Ergolesa kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno v predhodnih dveh odstavkih tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

      S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti Ergolesa kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih tega člena. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

      Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če Ergoles kot prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

      V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil Ergoles, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega člena, upravičen da:
      1.    zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
      2.    zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

      Obe pravici prenehata v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

      Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler Ergoles ne izpolni svoje obveznosti iz tega člena. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero Ergoles obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od Ergolesa zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.     

      Potrošnik lahko od Ergolesa zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko Ergoles obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje Ergoles  obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če Ergoles nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

      Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
      -    je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
      -    izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

      Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka tega člena so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

      Ergoles lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

      Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, Ergoles zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

      Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
      -    Ergoles ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;
      -    neskladnost obstaja, čeprav je Ergoles poskušal vzpostaviti skladnost;
      -    narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
      -    Ergoles je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da Ergoles ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

      Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero Ergoles  obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik Ergolesu na stroške Ergolesa  vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi Ergoles.

      Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti Ergoles v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik Ergolesu sporoči osebno, o čemer mu Ergoles izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku Ergolesu, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik Ergolesu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

      Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, Ergoles o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

      Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, Ergoles potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, Ergoles vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

       

      9. Reševanje sporov

      Morebitne spore bosta Ergoles in kupec reševala sporazumno, v primeru neuspeha pa pred pristojnim sodiščem v Ljubljani.

      Ergoles ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

      Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

       

      10. Končne odločbe

      Ti Splošni pogoji začnejo veljati in se uporabljati z dnem objave na spletni strani www.ergoles.si

      Ergoles si pridržuje pravico, da te Splošne pogoje kadar koli spremeni.

      Ljubljana,3.2.2023

      Ergoles, d.o.o., Ljubljana