NOVO obročni nakup - LEANPAY/ Brezplačno podaljšanje garancije
0 Košarica
Dodano v košarico
    V košarici je toliko izdelkov:
    Imaš 1 izdelek v košarici
      Skupaj

      Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

      • Plačilo po predračunu 
        po oddaji naročila vam bomo poslali predračun, ki ga lahko poravnate prek spletne banke ali kot položnico na banki ali pošti.
      • Plačilo preko PayPal
        ob oddaji naročila lahko plačate z vašim PayPal računom.
      • Plačilo s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali American Express
        ob oddaji naročila lahko preko storitve Mollie plačate z uporabo kreditni kartic (Mastercard, Visa, American,...).
      • Leanpay (obročni nakup)

      Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati. Z oddajo naročila se kupec strinja, da se mu izda elektronski račun, ki vsebuje vse predpisane podatke v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost.

      Strošek dostave:

      do 2,5kg: _________

      od 2,5kg do 10kg: __________

      od 10kg do 25kg: __________

      od 25kg do 100kg: __________

      Naročene izdelke dostavljamo na sledeče načine:

      • Pošta Slovenije 
        za dostavo po Sloveniji uporabljamo storitve Pošte Slovenije. 
      • Osebni prevzem v salonu Ergoles
        naročeno blago lahko prevzamete (ob predhodnem obvestilu o pripravljenosti) v naši proizvodnji na Koprski ulici 56. v Ljubljani. 
      • Lastna dostava
        za dostavo v Ljubljani in večja naročila uporabljamo lastno dostavo.

      Strošek dostave ni vključen v ceno izdelka in se obračuna posebej.

       

      Čas odpošiljanja:

      • V kolikor je artikel na zalogi odpošljemo v 1-3 dneh.
      • Pri izdelavi po naročilu je dobavni rok od 10 - 14 dni.
      • V kolikor je dobavni rok daljši bo kupec obveščen.

      V naši spletni trgovini lahko državljani republike Slovenije kot drugih držav EU naročajo naše izdelke, ki jih ponujamo, vendar pa imamo omejitev glede dostave, saj je le-ta omejena na državo Slovenijo, saj v druge države EU naših izdelkov ne pošiljamo.

       

      POŠKODBE PRI DOSTAVI BLAGA

      Kupec je ob prevzemu blaga dolžan natančno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru kakršnih koli vidnih poškodb na embalaži je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavno službo, prek katere je blago prejel in narediti prijavo pri dotični dostavni službi ter o tem obvestiti tudi prodajalca (prodaja@ergoles.si).

      Za lažje reševanje reklamacij obvezno fotografirajte poškodbo/e.

      Vračilo blaga: https://www.ergoles.si/pages/vracilo-blaga